Ajankohtaista!

Arvoisa jäsenemme!
Olemme uudistaneet ilmoittautumiset/perumiset tapahtumiin. Voit jatkossa lähettää tekstiviestin sihteerin kännykkään eli puh: 044 0833 233. Ilmoittautuessasi muista mainita mihin tapahtumaan olet tulossa, nimesi ja mahdollisesti muut mukanasi tulevat henkilöt, jos tilaisuus sellainen on. Maksut tapahtumista suoritetaan Superin Porin seudun yksityisen ammattiosaston 650 tilille: FI5657008120138529.

Tervetuloa seuraamaan ammattiosastomme toimintaa facebookissa: Superin Porin seudun yksityinen ammattiosasto 650. Olemme myös instagramissa ja snapchatissa nimellä superao650.

Tervetuloa Superin Porin seudun yksityisen ammattiosaston 650 sääntömääräiseen syyskokoukseen 18.11.2022 klo. 17 alkaen.

Kokouspaikkana Miittinki, Pohjoispuisto 4 sisäpiha, Pori. Kokouksessa valitaan hallitus ensi toimikaudelle.

Ensin kokoustamme ja ruokailemme. Sen jälkeen siirrymme Porin kaupungin teatteriin katsomaan näytöstä Piina, joka alkaa klo. 19.00. Lippuja rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 1.11 mennessä sihteerille viestillä numeroon: 0440833233. Kerrothan viestissä mahdollisista ruoka-aineallergioista ja osallistutko vain kokoukseen vai myös teatteriin. Tervetuloa viettämään kanssamme mukavaa iltaa!