Ajankohtaista!

Arvoisa jäsenemme!
Olemme uudistaneet ilmoittautumiset/perumiset tapahtumiin. Voit jatkossa lähettää tekstiviestin sihteerin kännykkään eli puh: 044 0833 233. Ilmoittautuessasi muista mainita mihin tapahtumaan olet tulossa, nimesi ja mahdollisesti muut mukanasi tulevat henkilöt, jos tilaisuus sellainen on. Maksut tapahtumista suoritetaan Superin Porin seudun yksityisen ammattiosaston 650 tilille: FI5657008120138529.

Tervetuloa seuraamaan ammattiosastomme toimintaa facebookissa: Superin Porin seudun yksityinen ammattiosasto 650. Olemme myös instagramissa ja snapchatissa nimellä superao650.

Hei
Kevät tekee tuloaan ja on aika ammattiosastosi kevätkokouksen. Tule vaikuttamaan. Pidämme Superin Porin seuden yksityisen ammattiosaston sääntömääräisen kevätkokouksen 15.4.2021 klo. 18.00.
Kokous pidetään sähköisesti etänä Teams sovelluksella. Pyydämme jäseniä ilmoittautumaan kokoukseen ammattiosastomme sähköpostiin super650(at)superliitto.fi tai vaihtoehtoisesti puhelinnumeroon: 0440833233 tekstiviestillä 9.4.2021 mennessä. Ilmoitathan ensisijaisesti voimassa olevan sähköpostiosoitteesi, jonne ilmoittautumisen jälkeen lähetetään kokoukseen osallistujille linkki Teams sovellutukseen ja kokouksen asiakirjat.
Kokouksessa käsitellään ammattiosaston sääntöjen 10§:n mukaiset kevätkokousasiat:
mm. vuosikertomus, toiminnantarkastajien kertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle.
Tervetuloa! Kevät terveisin Superin Porin seudun yksityisen ammattiosaston 650 hallitus.